ĮGYVENDINAMAS PROJEKTAS „UAB „DVYLIKA MĖNULIŲ“ E. PARDAVIMO SANDORIŲ SUDARYMO SPRENDIMŲ DIEGIMAS IR VAIZDINĖ KONFIGŪRACIJA“
UAB „Dvylika mėnulių” nuo 2024 m. birželio 17 d. iki 2025 m. birželio 17 d. įgyvendina projektą „E. PARDAVIMO SANDORIŲ SUDARYMO SPRENDIMŲ DIEGIMAS IR VAIZDINĖ KONFIGŪRACIJA)“, (Nr. 02-033-K-0113) bendrai finansuojamą pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ veiklos „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. Pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ poveiklę „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. Pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ (sostinės regionas) ir poveiklę „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. Pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ (vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)“ skirta 2021‒2027 metų Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir (arba) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
Projekto metu sukurtoje el. parduotuvėje bus suteikiama galimybė greitai ir patogiai įsigyti lokalius ir autentiškus skaitmeninius maketus (anglų kalba Mockups), kuriais galės naudotis vartotojai kuriant ir pristatant savo skaitmeninius kūrinius, norint sutaupyti resursų. Bus diegiamas e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimas bei vaizdinio konfigūratoriaus sprendimas ir padidinamas įmonės konkurencinis pranašumas.
UAB „Dvylika mėnulių“ – grafinio dizaino studija, ieškanti būdų, kaip sukurti lokalius ir inovatyvius grafinio dizaino produktus, kurie teiktų naudą klientams. Dizaineriams, reklamų agentūroms ir pan. kol kas nėra galimybės savo sukurtų darbų vaizduoti skaitmeniniuose maketuose (mockup‘uose), kuriuose būtų matoma lietuviška aplinka. Siekiant skatinti autentiškumą, atlikusi analizę įmonė nusprendė sukurti el. parduotuvę, kurioje bus galima įsigyti lietuviškų mockup‘ų, arba, pasinaudojus konfigūratoriumi, susigeneruoti norimą vaizdą el. parduotuvės viduje. Reguliariai atnaujinant el. parduotuvės kolekcijas ir bėgant laikui vartotojai pastebės racionalių ir resursus taupančių sprendimų privalumus.
Du svarbiausi projekto konkurencingumo veiksniai – pateikiamų vaizdų lokalumas ir autentiškumas bei el. parduotuvėje naudojamas vaizdinis konfigūratorius. Klientams siūlomi tik autentiški Lietuvos didmiesčių, bei mažesnių miestų senamiesčiai, mikrorajonai, gatvės, kiti išskirtiniai pastatai, vietinis transportas, lietuviškų/lokalių produktų pakuotės, lokaliai pateikti elektroniniai įrenginiai, drabužiai, kiti objektai. Konfigūratorius neturi konkurentų Lietuvos rinkoje ir suteikia vartotojams galimybę nesisiunčiant daugkartinio naudojimo failo sugeneruoti norimą vaizdą el. parduotuvės viduje.
Projekto biudžetas 99 975,45 Eur.
Įgyvendinančioji institucija: UAB „Dvylika mėnulių“
Projektas yra finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.
Finansuojama suma 49 987,73 Eur.
Daugiau informacijos: www.esinvesticijos.lt